JellyPages.com

Saturday, February 14, 2015

Kehidupan 2014 - 2015

Assalamualaikom.... lamanya nda bukak blog ni kan..kira2 mnyepi bertahun2 suda kan.. hahah. yeah.. sorry la blogger yg suda usang ini..ni la lau xbukak ag laptop.. well suma dgn dunia android kan.. hehehe.. ok..secara ringkasnya.. aku dah graduate sebenarnya.. ehh..dah ke? welll.. dah hbis dah..tuptap tuptap dah hbis kan.well dah 2tahun xbukak blog nii.. yeah..im fresh graduate in Early Childhood Education..alhamdulillah...ni suma tuk keluarga aku yg bertungkus lumus mendidik aku tuk menjadi  seorang yg brguna di masa yg akan dtg dan bakal ibu mungkin.. hahaha..well.. ehh..aku xkawin lagi la...kita bt throwback je la ya..malas nak taip..
ni la aku... cute kan....
sekarang ni dah setahun aku keje.. Alhamdulillah semua ok..aku kje sebagai guru tadika.. dah genap setahun..yg bestnya aku senang nak berhadapan dgn bdk2..yes.. bt kerja biarlah ikhlas kan..



Le' Family
Suma konvo dri sekolah menegah..
ini gambar tahun ni..sy nmpak kurus sebab awal bulan tahun 2015..byk cabaran..

nie la anak2 murid aku yg sgt cute...










1 comment: