JellyPages.com

Sunday, March 18, 2012

Story Merry Berry. . .

Assalamualaikom .  . :D . .
 hye2 my pembaca setia sy . . mcmana moe mula arh .  aduhh.. ssh banget nie..adeh ckp indon lak plak..minta pujik! HAHA . . oke2.. story aboUt what ha??   ..oke. cerita sal final exam dlu.. huhu.. alhamdulillah semua berjalan dengan lancar.. naseb la kan.. cuma.. ntah betul atau ndak aku jwp.. harap2 semua oke kan.. selesai jak final exam apa lagi enjoy la kan..dalam masa yg sama aku balik sabah..  happy tau.. boleh jumpa so 'Teddy' sy.. huhhuhhu.. ceritanya bermula dari sni..  oke jap2.. sy cerita dri terbang smpailah sy d sabah ok.. ehem- ehem. . . bermulanya tyme aku start dari rumah la k.. i means rumah BUJANGKU.. hehe.. semua tdow d rumah aku.. maklumlah semua kepenatan bah lepas hbs enjoy.. aku plak balik2 jak mandi.. n then mau tdow kunu tapi ndak jua pndai tdow nie bah smpaikan aku tdow 1 jam jak ntah cukup atau ndak..bangun2 jam menunjukkn pukul 5.00.. apa lagi.. bangun jak p mandi.. sejuk eehh tyme tue.. pastu siap2 elli hantarkan aku.. thx elli sbb tolong hantarkan yun kat  KTM.. dalm ktm sasak nafasku..maklumlah semuanya moe p kerja tyme tue... sakit kaki. dgn beg yg berisi 12kg lagii.aduhh.. smpai jak kl sentral tros cri bas p LCCT.. naa... naseb ada.. apa lgi dgn gembiranya aku naik.. smpai jak LCCT..sy lapar plak.. maklumlah teda mkn apa2 kan.. mkn sosej jak. pa lagi mam MCd la.. hehe.. stu2 urg lagi 2.. adehh... na.. lma2 bermulalah perjalananku p KOTA KINABALU AK5118 Airbus.. naa.. naseb ada jua buku yg menemani aku.. maklumlah boring bah.. dlm kapal aku duduk seat 30 F.. dekat dengan tingkap.. mmg best tapi yg sengsaranya bergoyang2 itu kapal.. ndak selesa bah.. but dlm kapal la aku dpt kenalan dari sabah jua..gurl la.. duduk sebelah aku.. naa.. ada 1 org byk sgt ckp yg duduk sebelah aku nie diam2 jak nmpk sgt dia boring. haha.. aku plak dgn layan perasaan aku sendiri .. mmg terbaik la kan.. haha,,n then aku tegur la dorg.. naa.. adalah drg pggil sy KAKAK.. aduhh.. tua ehh sy nie.. hihi..  smpai jak d KK.. apa lagi mencari bah aku adik n daddy aku.. rindu ma dorg..excited moe balik kan.. hehe..oke STOP!! itu cerita yg telah smpai d kk..
Bergambar sma adikku .. 



Keesokkan harinyaa... bermula hidup sebagai org bercuti.. hehe, duduk di rumah.. heeh.. 
Sabtu pula.....
Berjalan dengan adik2ku n Daddyku.. smpai jak d CP.. apa lagi moe tgk wyg.. but makan luk kmi sanaa MCD.. hehe.. lepas makan d mcd tgk wyg.. wayang pun oke la jua.. tgk wyg SEAFOOD.. even wyg budak tapi menarik jua.. asalkana adik kecilku gembira.. 
Bersama adik kecilku Ira n Hakim..


Bersama adikku c Aref

No comments:

Post a Comment